Voor je start


1.    Waar wordt er zoal geleverd?

Wij leveren momenteel enkel in België.

2.    Hoe zit het met verzendingskosten?

U hoeft GEEN verzendingskosten te betalen!  Prettig toch?

3.    Wat is de levertermijn van mijn bestelling?

Wij proberen alles te leveren binnen de 3 – 5 werkdagen.  We doen ons uiterste best om dit zelfs sneller te kunnen doen, maar daar willen we geen beloftes over maken.  

4.    Kan ik mijn producten terugsturen als ik niet tevreden ben?

Je kan een artikel ruilen of retourneren binnen 14 dagen na je aankoop. Het is van belang dat de producten die je ruilt of retourneert compleet zijn en in de oorspronkelijke verpakking zitten (zo ver dit mogelijk is). Je kunt je producten per post retourneren. De portokosten voor de verzending van een retourbestelling zijn voor eigen rekening. Neem in elk geval contact op met onze klantenservice voor de retourprocedure. Aan gekleurde producten of bestelde vinyl op rol worden niet terug genomen.
Product beschadigd, geopend, of niet compleet?
Is het product beschadigd, geopend of niet compleet, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice.  Wij overleggen dan samen met u wat de mogelijkheden zijn.  Als u bijvoorbeeld maar de helft van uw pot verf nodig gehad heeft, zullen wij het restje niet terug nemen.   Logisch, niet?  Anderzijds zijn wij ook redelijke mensen en zijn we ons ook bewust van de risico’s van het leveren van pakketten.


5.    Hoe kan ik betalen op de webshop?

Je vindt alle betaalmogelijkheden terug van zodra je op ‘Bestellen’ hebt geklikt.  Wees gerust, er is voor elk wat wils!